واگذاری بیش از ۳۳ هزار مسکن به مددجویان

۳۳ هزار و ۶۸۳ واحد مسکونی در ۳۱ استان کشور به‌طور تصویری با حضور رئیس جمهور، به مددجویان کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه، واگذار شد.
کد خبر: 51099
زمان انتشار: 15 آوریل 2024 - 21:12 ب.ظ -
13 بازدید

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سه خبر، آیین واگذاری ۳۳ هزار و ۶۸۳ واحد مسکونی در سراسر کشور به مددجویان کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه، با حضور آقای رئیسی برگزار شد.
این واحد‌ها به همت کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، ساخته و به متقاضیان در روستا‌ها و شهر‌های دارای کمتر از ۲۵ هزار جمعیت، واگذار شده است.

رئیس جمهور در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از کارهای دولت برای رفع نیاز مسکن متقاضیان مددجو در سراسر کشور، تحقق وعده دولت مردمی در این زمینه و قدردانی از تلاش‌های همه بخش‌ها و نهاد‌های حاضر در این طرح بزرگ، گفت: رشد ۴۴ درصدی ساخت مسکن برای مددجویان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از جمله خبر‌های خوب و امیدآفرین است و باید از تلاش‌های همه مدیران استانی و نهاد‌های انقلابی برای تحقق این کار مهم، صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.

آقای رئیسی اظهار داشت: دولت در جهت تحقق این وعده که مددجوی بدون مسکن در کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه، نداشته باشیم، ساخت مسکن برای مددجویان را ۴۴ درصد افزایش داد؛ بنابر این، دولت صادق‌الوعد است.

رئیس جمهور، همچنین بر ضرورت تلاش مضاعف مسئولان مربوطه برای تسریع در تکمیل سایر طرح‌های نهضت ملی مسکن، تأکید کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *