۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بین المللی
  • شناسه : 53247
  • 02 شهریور 1403 - 13:20
  • 22 بازدید
  • ارسال توسط :
تماس‌های اربعینی وزیر امور خارجه

تماس‌های اربعینی وزیر امور خارجه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماس‌های تلفنی جداگانه با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و سرکنسول‌های کشورمان در شهر‌های مقدس نجف اشرف و کربلای معلی در جریان آخرین اقدامات، پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته درباره خدمت رسانی و رسیدگی به زوّار عزیز کشورمان که برای شرکت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماس‌های تلفنی جداگانه با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و سرکنسول‌های کشورمان در شهر‌های مقدس نجف اشرف و کربلای معلی در جریان آخرین اقدامات، پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته درباره خدمت رسانی و رسیدگی به زوّار عزیز کشورمان که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) در عراق بسر می‌برند، قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان از تلاش‌های شبانه‌روزی رؤسا و همکاران نمایندگی‌های کشورمان در عراق در اهتمام ویژه به امور زوار اباعبدالله الحسین (ع) قدردانی کرد.

عراقچی همچنین از مهمان نوازی کریمانه و مخلصانه دولت و مردم نجیب و مهمان‌نواز عراق صمیمانه تشکر کرد.

محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و همچنین سیدرضی کاظمی مازندرانی سرکنسول کشورمان در نجف اشرف و سیدعبدالرحیم ساداتی فر سرکنسول کشورمان در کربلای معلی نیز با ارائه گزارشی از اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته در رسیدگی به امور زائران عزیز کشورمان و همچنین سایر زواری که از برخی کشور‌های همسایه و از مسیر ایران در مراسم اربعین حسینی شرکت کرده‌اند، وضعیت خدمت رسانی را بسیار خوب گزارش کردند و اظهار داشتند همه تلاش‌ها و تدابیر خود را به منظور خدمت رسانی حداکثری به زائران عزیز تا پایان مراسم اربعین حسینی به کار خواهند بست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*