به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با رفع ایرادات سامانه تلفنی ۱۳۵ این سازمان، میانگین زمان رسیدگی به شکایت ثبت شده در این سامانه، به کمتر از ۲ ماه رسیده است. آقای اصانلو همچنین گفت: با تغییرات جدید در سامانه تلفنی ۱۳۵، به محض ثبت شکایت در این سامانه، […]
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با رفع ایرادات سامانه تلفنی ۱۳۵ این سازمان، میانگین زمان رسیدگی به شکایت ثبت شده در این سامانه، به کمتر از ۲ ماه رسیده است.
آقای اصانلو همچنین گفت: با تغییرات جدید در سامانه تلفنی ۱۳۵، به محض ثبت شکایت در این سامانه، در کمترین زمان و به صورت رایگان، شکایت به شعبه مربوطه ارسال و فرآیند تحقیقات، استعلامات قانونی لازم و رسیدگی، انجام میشود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی "3خبر" می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.