۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگی و هنری
  • شناسه : 32137
  • 30 شهریور 1401 - 14:16
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
ارسال یک و نیم میلیون گذرنامه و گذر موقت در اربعین

ارسال یک و نیم میلیون گذرنامه و گذر موقت در اربعین

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران گفت: ازمیان بیش از ۳ و نیم میلیون گذرنامه و گذر موقتی که از ابتدای سال تا پایان ایام اربعین به هموطنان ارسال شد، یک و نیم میلیون فقط مربوط به روز‌های اربعین بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر:آقای محمود لیایی افزود: همکاران ما در ایام اربعین روز‌های پرکاری را داشتند و در این مدت تلاش کردیم پس از دریافت گذرنامه از نیروی انتظامی در بازه زمانی ۲۴ تا ۷۲ ساعت، گذرنامه‌ها را به دست هموطنانمان برسانیم.

وی گفت: البته با توجه به تراکم کاری روز‌های آخر منتهی به اربعین این فاصله زمانی را از ۷۲ ساعت به ۴۸ ساعت کاهش دادیم و همه تلاش ما این بود که هر چه سریعتر گذرنامه‌ها و گذر‌های موقت به دست هموطنان برسد.
لیایی افزود: حتی در برخی استان‌ها مانند قم و اصفهان ما در زمان ۳۰ ساعته موفق شدیم گذرنامه را به دست هموطنان برسانیم.

وی درباره آخرین برنامه‌های شرکت ملی پست برای هوشمند سازی پست نیز گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال، در ابتدای سال همایشی را با حضور ۴۸ شرکت نوآور و استارتاپی در موزه ارتباطات برگزار کردیم و همایش اینوتکست پست نیز در مهر ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود که از حدود ۸۸ شرکت داخلی و تعدادی شرکت خارجی که در حوزه پست محصولات نوآورانه دارند دعوت کرده‌ایم تا در این همایش حضور پیدا کنند و ضمن آشنایی با فرآیند‌های پستی و هوشمندسازی پست محصولاتشان را ارائه دهند و بتوانند تعامل مستقیم با ما داشته باشند.
مدیر عامل شرکت ملی پست ایران درباره مکانیزه شدن شبکه تجزیه و مبادلات مرسولات پستی هم گفت: ۵ استانمان را مجهز به سامانه تجزیه مبادلات هوشمند یا سورتینگ کردیم و در این باره از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده کرده ایم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*