۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » استانها
  • شناسه : 28210
  • 02 شهریور 1401 - 14:40
  • 139 بازدید
  • ارسال توسط :
استودیو اربعین در استان مرکزی راه اندازی می‌شود

استودیو اربعین در استان مرکزی راه اندازی می‌شود

به منظور ارائه خدمت هر چه بهتر به زائران اباعبدالله الحسین(ع) استودیو اربعین در مرکز مدیریت راهداری استان مرکزی راه اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی  با بیان اینکه استودیو اربعین از ۱۰ شهریور ماه همزمان با ۴ ماه صفر راه اندازی می‌شود گفت: این استودیو بصورت ۲۴ ساعته خواهد بود و ما آماده پاسخگویی به زائران عزیز خواهیم بود و هدف از راه اندازی آن این است که زائران بتوانند سفرمعنوی و زمان سفر خود را مدیریت کنند.

جهانی افزود: همچنین در این این مرکز بصورت آنلاین و ۲۴ ساعته وضعیت حمل و نقل ناوگان عمومی استان و همچنین اطلاعاتی که نیاز است و افرادی که از ناوگان عمومی استفاده می‌کنند اطلاعات دقیق و جامعی در اختیار زائرین قرار می‌گیرد و آماده پاسخگویی به سولات عزیزان زائر خواهد بود.
او در ادامه گفت: استودیو اربعین تا ۱۰ روز بعد از اربعین نیز فعال است و زائران می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱ و همچنین فضای مجازی بصورت آنلاین با این میز در ارتباط باشند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در ادامه همچنین از راه اندازی سامانه سپهتن به منظور مدیریت و نظارت بر ناوگان عمومی خبر داد و گفت: با دوربین‌هایی که نصب شده تمامی ناوگان عمومی رصد می‌شودو هم حرکت آن‌ها و یا اگر خدای نکرده تخلفی صورت می‌گیرد و یا حرکت اتوبوس‌ها و یا تغییراتی که صورت میگیرد می‌توانیم بصورت آنلاین از طریق این سامانه مشاهده کنیم و در جریان شکایت‌هایی که زائران دارند قرار بگیریم.
عشایری مدیر روابط عموی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی هم گفت: با راه اندازی استودیو اربعین در نظر داریم با محور‌های مواصلاتی داشته باشیم و پاسخگوی مردم و زائران باشیم و در صورتیکه چه در محور‌ها و چه در حوزه مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی از جمله نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و هر مشکل دیگر را از طریق سامانه جامع و اطلاع رسانی ۱۴۱ به ما اطلاع دهند تا با اعزام اکیپ‌های راهداری سریعا در خصوص رفع آن مشکل اقدام شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*