۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » استانها » شهرداری ها
  • شناسه : 27421
  • 20 آگوست 2022 - 10:18
  • 197 بازدید
  • ارسال توسط :
دریافت ۱۵ هزار و ۴۷۸ پیام از سوی شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس در ۱۵۰ روز ابتدای امسال

دریافت ۱۵ هزار و ۴۷۸ پیام از سوی شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس در ۱۵۰ روز ابتدای امسال

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،«رضا شرفی» با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در حوزه پاسخگویی به شهروندان گفت: سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) یکی از مهمترین ابزارهای شهرداری برای تسریع و تسهیل در رسیدگی به موضوعات پر کاربرد حوزه شهری است که کمک می‌کند در نظارت عمومی از ظرفیت […]

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،«رضا شرفی» با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در حوزه پاسخگویی به شهروندان گفت: سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) یکی از مهمترین ابزارهای شهرداری برای تسریع و تسهیل در رسیدگی به موضوعات پر کاربرد حوزه شهری است که کمک می‌کند در نظارت عمومی از ظرفیت شهروندان استفاده شود.
وی ادامه داد: با بهره گیری از سامانه ۱۳۷ پلاس کمکی و همیار مدیریت شهری برای ارائه خدمات کمی و کیفی‌تر به شهروندان است.
شهردار منطقه از دریافت ۱۵ هزار و ۴۷۸ پیام از سوی شهروندان منطقه از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و اظهار داشت: ناحیه یک در میان نواحی سه گانه، بیشترین پیام را دریافت کرده که در این راستا، شش هزار و ۸۴۰ پیام دریافت شده است. همچنین ناحیه دو نیز در این مدت، چهار هزار و ۶۴۷ پیام و ناحیه سه هم سه هزار و ۹۹۱ پیام دریافت کرده‌اند.
شرفی در مورد پنج موضوع پیام‌های دریافت شده از سوی شهروندان تصریح کرد: لایروبی با ۱۳۳۶ پیام، نظافت با ۱۲۰۹ پیام، طعمه‌گذاری با ۴۷۲ پیام، جمع‌آوری زباله و ضایعات با ۴۵۴ پیام و آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز مسکونی با ۴۳۴ پیام، بیشترین موضوع پیام‌های دریافتی از سوی شهروندان است.
وی با اشاره به کاهش زمان پاسخگویی به پیام‌های شهروندان و تلاش برای کمتر شدن این زمان خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری منطقه ۱۰ برای ارتقای خدمت‌رسانی بهتر و با کیفیت به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها از مجموعه مدیریت شهری اهتمام ویژه‌ای دارد.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تلاش منطقه ۱۰ رسیدگی به موقع و موثر به مطالبات شهروندان و ارائه خدمات با کیفیت و سریع است، ابراز داشت: برای محقق شدن رضایت ۱۰۰ درصدی شهروندان، موضوعات و مطالبات شهروندان با حساسیت و نگاه کارشناسانه پیگیری خواهد شد و تا کسب رضایت شهروندان و رفع مسائل، پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*