به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،مصطفی محمدی رئیس مرکز طرح، برنامه و بودجه سازمان صداو سیما در گفتگوی تلفنی و صادق درودگر عضو هیئت رئیسه و مدیر کمیته بازاریابی سازمان لیگ با حضور در استودیوی برنامه «مجله فوتبال» شبکه خبر در مورد درآمد حاصل از تبلیغات در ورزش گفتگو کردند. محمدی گفت : سازمان […]
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،مصطفی محمدی رئیس مرکز طرح، برنامه و بودجه سازمان صداو سیما در گفتگوی تلفنی و صادق درودگر عضو هیئت رئیسه و مدیر کمیته بازاریابی سازمان لیگ با حضور در استودیوی برنامه «مجله فوتبال» شبکه خبر در مورد درآمد حاصل از تبلیغات در ورزش گفتگو کردند.
محمدی گفت : سازمان صدا و سیما بر اساس بند پ ماده ۹۲ برنامه ششم توسعه به وظیفه خود در مورد درآمدهای تبلیغاتی در ورزش عمل کرده است.
بر اساس این مصوبه سازمان صداوسیما و وزارت ورزش مکلف شدند درآمدهای حاصل از تبلیغات در ورزش را به یک حساب مشخص در خزانه واریز کنند .
درودگر : این درآمد حاصل از تبلیغات در ورزش محقق نشده است و فقط هفت و نیم میلیارد تومان در اختیار وزارت ورزش قار گرفته است که اگر به طور مساوی بین فدراسیون ها تقسیم شود به هر فدراسیون ۱۴۰ میلیون تومان می رسد .
رئیس مرکز طرح ، برنامه و بودجه صدا وسیما : الان قانونی که حاکم است شاید در جاهایی ما هم به آن اشکال بگیریم ولی ما بر اساس آن مل کردیم . دستگاه های نظارتی هم بر آن نظارت داشتند .
درودگر : ما اگر درآمد داشته باشیم این منابع را در اختیار باشگاه ها و هیئت ها های فوتبال قرار می دهیم و برای پیشبرد فوتبال هزینه می کنیم . در سال جام جهانی نباید کاسه چه کنم چه کنم دست مان باشد
این مطلب بدون برچسب می باشد.
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی "3خبر" می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.