۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » استان خوزستان » استانها » فرهنگی و هنری
  • شناسه : 20400
  • 28 ژوئن 2022 - 23:16
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
«مسعود حمیدی نژاد» به سمت «مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان» منصوب شد

«مسعود حمیدی نژاد» به سمت «مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان» منصوب شد

اهواز – وزیر آموزش و پرورش در حکمی، «مسعود حمیدی نژاد» را به سمت «مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان» منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی سه خبر، متن حکم یوسف نوری به شرح زیر است:

 

برادر ارجمند جناب آقای مسعود حمیدی نژاد

با توجه به تعهد و مراتب شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان *مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان* منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیگیری سیاست‌های رئیس جمهور محترم، رعایت اصول ((عدالت محوری))‌، ((انقلابی گری))، ((مردم داری))، ((پاکدستی و فساد ستیزی)) و ((قانون مداری)) دولت مردمی، عنایت به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین و توجه ویژه به موارد زیر موفق و موید باشید.

-تکریم و پاسداشت مقام شامخ معلم و تلاش برای ارتقای منزلت اجتماعی و مرجعیت علمی معلمان و استفاده از فرصت ها و امکانات موجود برای بهبود سطح معیشتی و رفاهی فرهنگیان استان.

-برنامه‌ریزی جهت ارتقای شایستگی های حرفه ای و تخصصی معلمان و بهبود و اصلاح روش‌های آموزش مبتنی بر مختصات زیست بوم جدید.

-ساماندهی مطلوب نیروی انسانی و و استفاده بهینه از منابع ارزشمند انسانی در جهت تحقق اهداف تعلیم و تربیت.

-اتخاذ تدابیر لازم برای دسترسی کلیه دانش آموزان به آموزش های برخوردار از کیفیت با تاکید بر تقویت دوره ابتدایی و حمایت از تربیت اوان کودکی

-جلب مشارکت و همکاری عوامل سهیم و موثر در تعالی تربیت با تاکید بر تقویت نقش و مسئولیت شورای مدرسه، شورای آموزش و پرورش شهرستان و استان، انجمن های اولیا و مربیان، گروه های علمی و آموزشی معلمان‌ و تشکل‌های دانش‌آموزی و جامعه خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار

-ارتقای نقش مدرسه به عنوان کانون تربیتی محله و برنامه ریزی و آشنایی و انس و دانش آموزان با فرهنگ و آداب و رسوم، حرف و مشاغل، هنر و هنرمندان، تاریخ و تمدن و مفاخر علمی و فرهنگی در چارچوب اسناد تحولی

-اصلاح و بهبود نظام مشاوره و هدایت تحصیلی و توجه به توسعه متوازن رشته ها و شاخص ها با تاکید بر آمایش سرزمین تحولات و نیازهای بازار کار در آینده

-استقرار نظام پایش و ارزشیابی عملکرد کارکنان در کلیه سطوح و ارائه بازخوردهای موثر سازنده و به موقع به آنها

-جوانگرایی و ایجاد ثبات در مدیریت و زمینه‌سازی برای حضور فعال و موثر نیروهای متعهد، متخصص و انقلابی و مشورت خواهی مطلوب از فرهیختگان، صاحبنظران و پیشکسوتان در تصمیم گیری ها

-اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای دقیق قوانین؛ مقررات و بخشنامه های ابلاغی با تاکید بر مستندسازی اموال و املاک متعلق به آموزش و پرورش، مولدسازی آنها و پیشگیری از فساد در همه انواع آن

 

یوسف نوری

وزیر آموزش و پرورش

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*