۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » 3khabar » اجتماعی » اخبار ویژه » خبر فوری
  • شناسه : 14076
  • 07 فروردین 1401 - 14:31
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
بقای پست در گرو تحول دیجیتال و هوشمندسازی

بقای پست در گرو تحول دیجیتال و هوشمندسازی

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران گفت: تحول دیجیتال و هوشمندسازی به عنوان راه حل و الزامی در کسب و کار برای رشد و بقای این شرکت و عملکرد مطلوبش به عنوان پیشران اقتصاد دیجیتال ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست ایران؛ آقای محمدرضا قادری افزود:طرح تحول دیجیتال شرکت ملی پست بنا به ضرورت و اقتضای فضای کسب و کار از ابتدای سال ۱۳۹۸ با بازنگری در برنامه راهبردی شرکت آغاز و در دوره جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به عنوان مأموریت اصلی شرکت ملی پست ابلاغ شد.

وی گفت: شرکت ملی پست در مدل جدید کسب و کار پلتفرمی خود می‌کوشد با تمرکز بر توسعه و هوشمند سازی زیرساخت‌های لجستیکی و با همکاری شرکای تجاری و راهبردی خود، شامل شرکت‌ها و استارتاپ‌های بخش خصوصی، نیاز‌های تجاری و خدمات لازم را برای تکمیل زنجیره ارزش هر خرید و فروش در کشور و حتی به خارج از کشور، برای هر تامین کننده و خریدار با هر مقیاسی فراهم کند.
آقای قادری گفت:به همین منظور بر اساس مطالعات آسیب شناسی سازمان مدیریت صنعتی در شرکت ملی پست که در سال‌های ۹۵-۹۶ صورت پذیرفته بود و مصاحبه میدانی با مدیران ستادی و عملیاتی شرکت، ۷۲ محور به عنوان زیر طرح‌های طرح تحول شناسایی شدند و کمیته‌های راهبری یازده گانه آن‌ها را هدایت کردند.
راهبر حوزه فناوری شرکت ملی پست ایران گفت: برنامه زمانی طرح‌ها نیز به سه دسته اقدامات کوتاه مدت (پیرایش و آماده سازی)؛ میان مدت (اصلاح و تغییر) و بلند مدت (توسعه زیرساخت‌های نوین و تثبیت تغییر) تقسیم شدندو اقدامات کوتاه مدت و میان مدت تا حد مطلوبی انجام شد و در مورد اقدامات بلند مدت با توجه به محدودیت‌های اعتباری، تغییرات مدیریتی متعدد و بروز بحران پاندمی کووید ۱۹، بخشی از این طرح‌ها نظیر توسعه ناوگان، سامانه‌های تفکیک هوشمند و بازنگری در فرایند‌ها و خطوط رهسپاری و سامانه یکپارچه GNAF و بسیاری فرایند‌های پشتیبانی و مدیریت توسعه به ثمر نشست و تعدادی نیز تا تدوین RFP یا انتخاب مشاور برای اجرا پیش رفتند که در برنامه و بودجه سال آینده پیش بینی شده اند.
آقای قادری ادامه داد: با توجه به تعریف کلان طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات سه زیر طرح با عنوان‌های تولید و توسعه نقشه بومی، راه اندازی شبکه رایانه ملی و ساماندهی کسب و کار‌های اینترنتی، با توجه به مأموریت‌های اساسنامه شرکت ملی پست و همخوانی با مدل جدید کسب و کار دیجیتال شرکت به طرح‌های تحول دیجیتال پست اضافه شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*