۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » 3khabar » اجتماعی » اخبار ویژه » خبر فوری
  • شناسه : 13482
  • 18 اسفند 1400 - 13:51
  • 465 بازدید
  • ارسال توسط :
کاهش ۶۰ درصدی زمان پاسخگویی به درخواست های شهروندان در سامانه ۱۳۷

کاهش ۶۰ درصدی زمان پاسخگویی به درخواست های شهروندان در سامانه ۱۳۷

رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران در بازدید از مانور فعالیت های شهرداری منطقه ۱۰ در حوزه ۱۳۷،از کاهش ۶۰ درصدی زمان پاسخگویی به درخواست های شهروندان در این منطقه خبر داد.

در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،در این بازدید، مسئولان سامانه ۱۳۷ اعلام کردند که در نیمه دوم امسال، ۱۶ هزار و ۱۳۸ پیام در رابطه با منطقه ۱۰ دریافت شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱.۲ درصد کاهش پیدا کرده و مدت زمان پاسخگویی نیز ۶۰ درصد کاهش داشته است. نظافت، لایروبی انهار، آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز، سد معبر، لکه گیری آسفالت، طعمه گذاری موش، جمع آوری خاک و نخاله، آسفالت نوار حفاری، جمع آوری زباله و ضایعات و هرس درختان از جمله موضوعاتی بودند که در این درخواست ها از سوی شهروندان مطرح شده است.

“مهدی خلیلی” رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران در این نشست گفت: روزانه بیش از پنج هزار پیام از طریق سامانه ۱۳۷ دریافت می شود و در این راستا، سامانه ۱۳۷ را می توان خط مقدم و اصلی پیام های شهروندان دانست.

” رضا شرفی “، شهردار منطقه ۱۰ نیز سامانه ۱۳۷ را درگاه نظارت مردمی و ابزار کنترلی مدیران شهری برشمرد و اظهار داشت: نتایج این سامانه و تحلیل های مدیریتی آن به مدیران شهری نگاه و جهت می دهد که براساس آن، نقاط ضعف خود را شناسایی و در جهت رفع آن برنامه ریزی کنند و در مسیر بهبود قرار گیرند.

شهردار منطقه با تاکید بر اینکه انتظار من آن است که سال آینده منطقه ۱۰ در رتبه نخست قرار گیرد، خاطرنشان کرد: پیام های دریافت شده از سوی سامانه ۱۳۷ باید در کوتاه ترین زمان بسته شده و نباید به چهار ساعت برسد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*