۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی
  • شناسه : 22583
  • 30 تیر 1401 - 11:33
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
کد‌های دستوری شهرداری تهران پاسخگوی خواسته‌های شهروندان

کد‌های دستوری شهرداری تهران پاسخگوی خواسته‌های شهروندان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،شهرداری تهران در راستای افزایش پاسخگویی به نیاز‌های شهروندان، اقدام به ایجاد کد‌های دستوری برای پاسخگویی به خواسته شهروندان کرده است. این سرویس‌ها که همگی بر بستر شماره #۱۳۷* قرار گرفته است، شامل خدماتی مانند پرداخت بدهی، خدمات کرونا، مترو، شارژ حساب شهروندی است و همچنین سرویس‌های استعلامی و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،شهرداری تهران در راستای افزایش پاسخگویی به نیاز‌های شهروندان، اقدام به ایجاد کد‌های دستوری برای پاسخگویی به خواسته شهروندان کرده است.

این سرویس‌ها که همگی بر بستر شماره #۱۳۷* قرار گرفته است، شامل خدماتی مانند پرداخت بدهی، خدمات کرونا، مترو، شارژ حساب شهروندی است و همچنین سرویس‌های استعلامی و اطلاع‌رسانی همچون نشانی میادین میوه و تره‌بار، نظرسنجی تاکسیرانی و پیگیری شکایات ۱۸۸۸و ۱۳۷ است که زمینه استفاده شهروندان با استفاده از این کد‌های دستور محیا شده است.

با این روش شهروندان تهرانی می‌توانند با استفاده از کد‌های دستوری، از خدمات شهرداری تهران استفاده کنند که فهرست این کد‌ها قابل مشاهده است.

 

کد‌های دستوری  شهرداری تهران پاسخگوی خواسته‌های شهروندان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*