به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،️️️️️حمیدرضا صارمی با بیان اینکه بر اساس آمار، بیش از ۸۵ درصد مراجعات شهروندان تهرانی به شهرداری، مربوط به موضوعاتی همچون صدور پروانه، عدمخلافی، پایانکار و اخذ گواهی است، تصریح کرد: هوشمندسازی یکی از مهمترین برنامهها و سیاستهای مدیریت شهری تهران و هوشمندسازی در حوزه شهرسازی و معماری، یکی […]
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،️️️️️حمیدرضا صارمی با بیان اینکه بر اساس آمار، بیش از ۸۵ درصد مراجعات شهروندان تهرانی به شهرداری، مربوط به موضوعاتی همچون صدور پروانه، عدمخلافی، پایانکار و اخذ گواهی است، تصریح کرد: هوشمندسازی یکی از مهمترین برنامهها و سیاستهای مدیریت شهری تهران و هوشمندسازی در حوزه شهرسازی و معماری، یکی از گامهای اصلی ما است.
وی افزود:اگر تمام این امور و مراحل کار مردم بهصورت کاملا هوشمند و الکترونیک انجام شود، دیگر نیازی به حضور فیزیکی شهروندان در دفترها و مراکز مختلف و مرتبط با این حوزه نیست و این موضوع با کاهش روزانه هزاران سفر شهری در پایتخت، تأثیر مستقیم و ملموسی بر کاهش ترافیک شهر و ارتقاء رفاه شهروندان دارد.
صارمی گفت: کاهش زمان صدور پروانه، ارتقاء سلامت اداری، به صفررساندن خطاهای محاسباتی، کوتاه کردن دست واسطهها و دلالها در حوزه جواز و همچنین صرفه جویی در زمان شهروندان از دیگر پیامدهای مثبت هوشمندی سازی در حوزه شهرسازی و معماری است.
معاون شهردار تهران ادامه داد: برای نیل به این هدف، باید تمام فرآیندهای مربوط به کمیسیون ماده ۵، کمیسیون ماده ۱۰۰، کمیتههای نما و سایر فرآیندهای مرتبط با حوزه شهرسازی و معماری به سمت هوشمندسازی و الکترونیکی شدن پیش برود که برای تحقق این مهم، کارهای خوب و مناسبی نیز انجام شده و یا در دست اقدام است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی "3خبر" می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.