۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ویژه » سیاسی
  • شناسه : 36468
  • 06 آذر 1401 - 14:41
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
نظارت سازمان ملی استاندارد بر خدمات پس از فروش لوازم خانگی

نظارت سازمان ملی استاندارد بر خدمات پس از فروش لوازم خانگی

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: در شورای عالی استاندارد تکمیل زنجیره استاندارد اجباری لوازم خانگی انرژی بر مصوب شد و ما بعد از این می‌توانیم بر خدمات پس از فروش لوازم خانگی هم نظارت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر:آقای محمد اسلام پناه  افزود: هر کدام از لوازم خانگی که با نشان سازمان ملی استاندارد وارد بازار می‌شوند از نظر خدمات پس از فروش ارزیابی و تضمین میشوند.

وی ادامه داد: سازمان ملی استاندارد بر کنترل کیفیت کالا‌های اساسی نظارت جدی دارد و کالا‌هایی که از نظر صلاحیت‌های قانونی و حدود مجاز آلایندگی تأیید نشوند، نمی‌توانند بصورت رسمی وارد کشور شوند.
اسلام پناه گفت: ما سرشماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ را برای بررسی نشان استاندارد کالا‌ها داریم و مردم می‌توانند هنگام خرید کالا، با ارسال کد استاندارد روی کالا‌ها وضع صحت استاندارد را استعلام بگیرند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*