۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » مجلس
  • شناسه : 17451
  • 11 اردیبهشت 1401 - 13:23
  • 473 بازدید
  • ارسال توسط :
مجلس از توضیحات عبدالملکی درباره انتصابات قانع شد

مجلس از توضیحات عبدالملکی درباره انتصابات قانع شد

نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر کار درخصوص سوال موسوی لارگانی مبنی بر انتصاب معاونان و مدیران وزارتخانه و روسای سازمان‌ها از افراد خارج از وزارتخانه، قانع شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر ؛ نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی سیدناصر موسوی لارگانی از حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص انتصابات معاونان و مدیران وزارتخانه و روسای سازمان‌ها از افراد خارج از وزارتخانه، با ۱۲۲ رأی موافق، ۱۰۱ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۵ نماینده حاضر در جلسه، از پاسخ‌های وزیر قانع شدند.

مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی در توضیح سوال نماینده مردم فلاورجان از وزیر کار، گفت: بر اساس اظهارات آقای موسوی لارگانی در کمیسیون؛ شایسته سالاری در انتصابات یکی از الزامات مدیریتی است و باید به نیرو‌های متخصص و کاردان و انقلابی داخل سیستم توجه کرد، لیکن در دوره مدیریت جدید وزارتخانه عظیم تعاون کار و رفاه اجتماعی همانگونه که انتظارش میرفت شاهد حجم زیادی از انتصابات برون سازمانی هستیم.
وی افزود: انتصاباتی بیشتر رفیق محور که انگیزه‌ها را در بین نیرو‌های زبده و جوانان متخصص وزارتخانه از بین برده است، نماینده فلاورجان اذعان دارد که وزیر با اتوبوسی از نیرو‌های همراه کارنابلد وارد سیستم شده و هیچ توجهی به ظرفیت‌ها، حجم کار و وظایف ندارد لذا خواستار ایراد توضیحاتی پیرامون دلیل این اقدامات و انتصابات که آینده‌ای نامشخص به دنبال دارد، شد.
انصاری اظهار کرد: پاسخگوی نیرو‌های متخصص و باتجربه و جوان وزارتخانه باید مشخص شود که چه کسی است چراکه بعضا شاهد بودیم بدون کسب نظر مراجع نظارتی و امنیتی انتصاباتی انجام شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*