۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگی و هنری
  • شناسه : 43588
  • 04 مرداد 1402 - 15:52
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
لزوم هوشمند سازی ۲۰ درصد از خدمات دستگاه‌ها تا دی ماه

لزوم هوشمند سازی ۲۰ درصد از خدمات دستگاه‌ها تا دی ماه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه ۴ مرداد هیئت دولت در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره آخرین وضعیت اتصال دستگاه‌ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گفت: اتصال دستگاه‌ها یک مرحله از کار است که صداوسیما پیگیری قابل تقدیری داشت و همین پیگیری موجب شد، بیش از ۹۸ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه ۴ مرداد هیئت دولت در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره آخرین وضعیت اتصال دستگاه‌ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گفت: اتصال دستگاه‌ها یک مرحله از کار است که صداوسیما پیگیری قابل تقدیری داشت و همین پیگیری موجب شد، بیش از ۹۸ درصد دستگاه‌ها به این پنجره متصل شوند. اما قدم بعدی ارائه تمام خدمات دستگاه‌ها در قالب پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تا پایان آبان‌ماه است که درخواست دارم صداوسیما این موضوع را هم مورد پیگیری قرار دهد.

زارع‌پور افزود: همچنین تمام استعلامات بین دستگاهی نیز باید تا آذرماه امسال آنی و برخط و ۲۰ درصد خدمات دستگاه‌ها هم باید تا دی‌ماه کاملاً هوشمند شود. این مسائل است که کام مردم را شیرین می‌کند. در نتیجه صداوسیما موارد مذکور را هم در فهرست پیگیری قرار دهد.

گفتنی است از سال گذشته تا مرداد ۱۴۰۲ با پیگیری‌های صورت گرفته در صدا وسیما اتصال دستگاه‌ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به بیش از ۹۸ درصد افزایش یافت و زمینه برای ارائه خدمات در دولت هوشمند فراهم شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*