وزیر اموزش و پرورش:?شورای عالی آموزش و پرورش در برخی مواقع برای مقابله با نفوذ سند آموزش ۲۰۳۰ منفعل عمل کرد و حتی برخی اعضا، آن سند را همراهی کردند.?تحول در شورای عالی آموزش و پرورش که طی ۱۰ سال گذشته بسیاری از برنامه های آن مغفول مانده، تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و […]
وزیر اموزش و پرورش:
?شورای عالی آموزش و پرورش در برخی مواقع برای مقابله با نفوذ سند آموزش ۲۰۳۰ منفعل عمل کرد و حتی برخی اعضا، آن سند را همراهی کردند.
?تحول در شورای عالی آموزش و پرورش که طی ۱۰ سال گذشته بسیاری از برنامه های آن مغفول مانده، تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تحقق عدالت آموزشی از مهمترین برنامههای آینده برای این وزارتخانه است.
?در گام دوم انقلاب جهشی به سمت تمدن نوین اسلامی خواهیم داشت و لازمه آن تربیت نسلی با الگوی تمدن نوین اسلامی است.
?در حال حاضر آموزش و پرورش به مساله درون سازمانی تقلیل داده شده و باید به یک نگاه ملی تبدیل شود؛ چرا که تمام دستگاهها متولی تربیت انسان هستند و باید تربیت انسان موحد را در دستور کار داشته باشند.
?برای حرکت به سمت جوانگرایی در یک طراحی دقیق ظرفیت های خلاق، جوان و انقلابی را به کار خواهیم گرفت به نحوی که در مدت کوتاهی حداقل نیمی از مدیران جوان باشند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی "3خبر" می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.