۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی
  • شناسه : 44895
  • 06 شهریور 1402 - 15:46
  • 58 بازدید
  • ارسال توسط :
رفع ایرادات سامانه تلفنی ۱۳۵ سازمان تعزیرات

رفع ایرادات سامانه تلفنی ۱۳۵ سازمان تعزیرات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با رفع ایرادات سامانه تلفنی ۱۳۵ این سازمان، میانگین زمان رسیدگی به شکایت ثبت شده در این سامانه، به کمتر از ۲ ماه رسیده است. آقای اصانلو همچنین گفت: با تغییرات جدید در سامانه تلفنی ۱۳۵، به محض ثبت شکایت در این سامانه، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با رفع ایرادات سامانه تلفنی ۱۳۵ این سازمان، میانگین زمان رسیدگی به شکایت ثبت شده در این سامانه، به کمتر از ۲ ماه رسیده است.
آقای اصانلو همچنین گفت: با تغییرات جدید در سامانه تلفنی ۱۳۵، به محض ثبت شکایت در این سامانه، در کمترین زمان و به صورت رایگان، شکایت به شعبه مربوطه ارسال و فرآیند تحقیقات، استعلامات قانونی لازم و رسیدگی، انجام می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*