۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی
  • شناسه : 48632
  • 08 دی 1402 - 14:42
  • 50 بازدید
  • ارسال توسط :
خودرو‌ها، عامل افزایش سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها در تهران

خودرو‌ها، عامل افزایش سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها در تهران

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سه خبر،مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تهران گفت: در برخی نقاط شهر مانند مولوی در ساعت‌های پرترافیک پلیس به ناچار خودرو‌ها را به خطوط ویژه هدایت می‌کند و همین امر موجب مسدود شدن مسیر اتوبوس‌ها می‌شود. مهدی علیزاده افزود: در این حالت اتوبوس‌ها به ناچار تغییر مسیر می‌دهند و بر این اساس […]

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سه خبر،مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تهران گفت: در برخی نقاط شهر مانند مولوی در ساعت‌های پرترافیک پلیس به ناچار خودرو‌ها را به خطوط ویژه هدایت می‌کند و همین امر موجب مسدود شدن مسیر اتوبوس‌ها می‌شود.

مهدی علیزاده افزود: در این حالت اتوبوس‌ها به ناچار تغییر مسیر می‌دهند و بر این اساس مسیر ۱۰ دقیقه‌ای را ۴۰ دقیقه طی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تهران گفت: چنین اتفاقی سرفاصله اتوبوس‌ها را افزایش می‌دهد، زیرا مدیر خطوط در فاصله مشخص اتوبوس‌ها را اعزام می‌کند؛ اما وقتی در جایی مسیر خط ویژه به علت هجوم خودرو‌ها و موتور‌ها مسدود می‌شود، این سرفاصله افزایش می‌یابد و شاهد انباشت مسافران در ایستگاه‌های دیگر خواهیم بود.

مهدی علیزاده افزود:اتوبوس‌های تندرو از آزادی تا خاوران و از میدان راه‌آهن تا تجریش با بیشترین دردسر ورود غیرقانونی خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها مواجه هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تهران تاکید کرد: بر اساس قانون، فقط اتوبوس، خودرو‌های امدادی و خودرو‌هایی که از پلیس راهور مجوز گرفته‌اند، می‌توانند از خطوط ویژه عبور کنند و مسئله دیگر این است که جریمه‌های ورود به خطوط ویژه بازدارنده نیست و شاید بهتر باشد که جریمه مناطق بر اساس میزان درگیری با مسئله‌ای که دارند، مشخص شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*