مدیرعامل جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش، تاخیر در نام نویسی و نقص در فرمهای هایا کارت را از مهمترین مشکلات مسافران جام جهانی برشمرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر، رامتین روشن در گفتگوی خبری سیمای کیش با اشاره به برخی مشکلات مسافران جام جهانی، گفت: مسافران بعد از دریافت بلیت بازیهای جام جهانی و مشخص شدن محل اقامت باید نسبت به پر کردن فرمهای مراحل دریافت هایا کارت اقدام کنند.
وی افزود: برخی از عوامل مانند کندی اینترنت و یا نام نویسی ناقص برای دریافت هایا کارت از عوامل تاخیر در تاییدیه این کارت است.
روشن گفت: برخی از مسافران نیز به دلیل تاخیر در نام نویسی دچار مشکلاتی برای دریافت این کارت میشوند.
مدیرعامل جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش گفت: مسافران تا زمانی که تاییدیه هایا کارت را دریافت نکرده اند به فرودگاه مراجعه نکنند چرا که این تاییدیه از سوی سایت هیا کارت انجام میشود.
روشن گفت: مسئولیت تاخیر در دریافت تاییدیه هایا کارت بر عهده افراد است چرا که تمامی موارد نام نویسی و دریافت تاییدیه خارج از کشور و در سامانه هایا کارت انجام میشود.
بیشتر بخوانیم: پرواز اولین هواپیمای هواداران تیم ملی ایران از کیش به دوحه
وی افزود: چارتر کنندگان پروازهای جام جهانی قطر نیز با توجه به اینکه برای برقراری این پروازها سرمایه گذاری کرده و تعهدات مالی بسیار زیادی به شرکتهای هواپیمایی داده اند، تنها میتوانند با هماهنگی با نمایندگان وزارت میراث فرهنگی و امورخارجه مشکلات مسافران را تسهیل کنند و نمیتوانند کل مبالغ بلیتهای فروخته شده را برگشت دهند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی "3خبر" می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.