۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی
  • شناسه : 48954
  • 13 دی 1402 - 10:14
  • 35 بازدید
  • ارسال توسط :
تأکید بر حل مشکلات مردمی با پیگیری‌های مستمر

تأکید بر حل مشکلات مردمی با پیگیری‌های مستمر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،«امیر علی اوسط» در دوازدهمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خراسان‌رضوی گفت: مدیران باید با تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی و هم‌افزایی، گره‌ مشکلات مردم را گشوده و از ظرفیت‌های موجود برای حل مسائل به‌خوبی استفاده کنند. مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،«امیر علی اوسط» در دوازدهمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خراسان‌رضوی گفت: مدیران باید با تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی و هم‌افزایی، گره‌ مشکلات مردم را گشوده و از ظرفیت‌های موجود برای حل مسائل به‌خوبی استفاده کنند.

مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: ارائه خدمات به مردم در وزارت تعاون نسبت به گذشته رشد بسیار خوبی داشته است و با همه امکانات و ظرفیت‌های موجود توانسته‌ایم بسیاری از مشکلات را رفع کنیم.

اوسط با تأکید بر این که فرصت خدمت به مردم زود می‌گذرد، از همه مدیران خواست که به سادگی از کنار مشکلات مردم عبور نکنند و برای رفع دغدغه‌ها از جایگاه حاکمیتی این وزارتخانه و همچنین ظرفیت شورای هماهنگی استفاده کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*