۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی
  • شناسه : 39018
  • 24 بهمن 1401 - 21:02
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
افتتاح آزمایشی سامانه خرید غیر حضوری از میادین سازمان میوه و تره بار صادقیه و جلال آل احمد

افتتاح آزمایشی سامانه خرید غیر حضوری از میادین سازمان میوه و تره بار صادقیه و جلال آل احمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،آقای فصاحت ، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران در گفتگو با برنامه مجله کشاورزی از شبکه رادیویی اقتصاد به موضوع راه اندازی سامانه خرید غیر حضوری از مراکز خرید پرداخت . متن این گفتگو به شرح ذیل است . سوال: آقای فصاحت سلام بر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،آقای فصاحت ، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران در گفتگو با برنامه مجله کشاورزی از شبکه رادیویی اقتصاد به موضوع راه اندازی سامانه خرید غیر حضوری از مراکز خرید پرداخت . متن این گفتگو به شرح ذیل است .

سوال: آقای فصاحت سلام بر شما ،اخیرا خبری منتشر شده درباره راه اندازی سامانه‌ سازمان میوه و تره بار برای خرید غیرحضوری مردم از این مراکز ،  در مورد این خبر و جزئیات این سامانه توضیح بفرمایید ؟ مردم چگونه می‌توانند به صورت غیر حضوری از  میادین خرید کنند ؟

آقای فصاحت: با توج ه به این که یکی از خواسته‌های مردم عزیز ما و همچنین  شهروندان تهرانی و برنامه‌های ما فروش بر خط بود ،این موضوع پس از پیگیری‌های مستمر و رفع برخی اشکالات فنی نهایتا به نتیجه رسید و ما نسخه آزمایشی آن را در دو تا از میادین در میدان صادقیه و جلال آل احمد رونمایی کردیم و خرید‌ها صورت گرفت و  خبرنگاران این موضوع را رصد و مشاهده کردند که  کار با موفقیت در مرحله آزمایشی انجام شد، اما با توجه به این که ما یک روندی را در واقع به صورت خارج  از روند‌های معمولی که الان در فروش‌های برخط  است داریم دنبال می‌کنیم نیازمند این بود که این روش مدیریتی مان را یک امتحانی کنیم و اصطلاحا آزمایشی داشته باشیم و در شعاع سه کیلومتری اطراف آن میادین سامانه فعال است.

سوال: یعنی الان اهالی منطقه صادقیه و جلال آل احمد می‌توانند وارد سامانه  شوند؟

آقای فصاحت: بله اهالی  تا سه کیلومتری آن مناطق می‌توانند ورود داشته باشند و این دو روز به دلیل برخی از اتفاقاتی  که رخ داد بنا بود که ما این تاخیر را در این افتتاح هم داشته باشیم که نظر دوستان بود که این افتتاح صورت بگیرد و این اطلاع رسانی در شعاع سه کیلومتری صورت گرفته و بعضی از کارت‌هایی هم احتمالا خدمت بعضی از دوستان به صورت آزمایشی تقدیم می‌شود که می‌توانند از آن آدرس این خرید‌ها را انجام دهند، ولی انشاالله نهایتا ظرف دو ماه شاید هم ما تا ۱۵ اسفند بتوانیم به صورت حالا سراسری نه، ولی آن مناطق را کامل پوشش دهیم و احتمالا چند تا میدان دیگر هم به آن اضافه می‌شود این طرح حاصل یک سری توافقات است و شاید جزئیاتش را نتوانم به صورت شفاف بگویم و بخشی از آن هم هنوز برای ما شفاف نشده است.

سوال: الان آدرس خاصی دارید که مردم  بخواهند مراجعه کنند اطراف منطقه‌ای که فرمودید؟

آقای فصاحت: اطلاع رسانی بنا شده توسط سازمان زیباسازی صورت بگیرد و از طریق همان آدرس می‌توانند ورود داشته باشند، اما خوب سامانه به گونه‌ای طراحی شده که فقط در همان شعاع سه کیلومتری سفارش ثبت می‌شود.

سوال: انشاالله که در دو ماه آینده این اتفاق برای مناطق مختلف. هم بیفتد ؟

آقای فصاحت: حتما ما به دنبال این هستیم که با یک روش و شیوه جدید مدیریتی بتوانیم با نظارت و تنظیم گری که ما فقط می‌خواهیم آن جا آن نقش را داشته باشیم انشاالله یک سامانه خوبی را در ظرف شش ماه آینده به صورت کامل در تمام میادینی که این قابلیت را دارند  پیاده سازی کنیم.

سوال: طبعا هزینه‌ای هم برای انتقال کالا موقع خرید اضافه می‌شود؟
آقای فصاحت: ما در این مرحله صرفا هزینه حمل را دریافت می‌کنیم که آن هم براساس ضوابط مجموعه شرکت‌های حمل و نقل است که زیر ۱۵ هزار تومان هم به سبد خرید اضافه می‌شود ، ۱۵ هزار تومان بالاتر فعلا نداریم در آن شعاع سه کیلومتری و هیچ هزینه دیگری فعلا دریافت نمی‌شود.

سوال: در این طرح آزمایشی مشخص شده  زمان ثبت سفارش تا تحویل چقدر است؟ من جنس را سفارش می‌دهم تا به دستم برسد چقدر زمان می‌برد؟ این پیش بینی شده است؟

آقای فصاحت: بله در برنامه‌ای که الان دوستان ما دارند کمتر از دو ساعت دست مصرف کننده می‌رسد.

سوال: ممنون اگر توضیح دیگری دارید بفرمائید؟

آقای فصاحت: ما دو ماه این سامانه را به صورت آزمایشی مدیریت خواهیم کرد و بعد اگر پاسخ‌هایی که در آن شیوه مدیریتی مدنظرمان است، چون این کار، کار بزرگی خواهد بود و خودش به عنوان سازمان مدیریت جدید میادین می‌تواند در این حجم می‌تواند نقش آفرینی کند به همین خاطر ما این دو ماه آزمایشی را گذاشتیم که مطمئن شویم ایده‌هایی که داریم پاسخ می‌دهد و اگر مثبت بود بعدا خدمت مردم اعلام خواهیم کرد ظرف شش ماه در تمام میادینی که دارای این قابلیت هستند انشاالله پیاده سازی خواهیم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*