۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی
  • شناسه : 43690
  • 08 مرداد 1402 - 12:38
  • 124 بازدید
  • ارسال توسط :
آیت الله خاتمی: حضور در انتخابات اسفند تکلیف شرعی است

آیت الله خاتمی: حضور در انتخابات اسفند تکلیف شرعی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،آیت الله سیداحمد خاتمی درنشست بصیرت دینی و انقلابی درجمع فرماندهان و سربازان مرکز تربیت و آموزش شهیدباهنر فراجا مستقر در باغین به انتخابات اسفندماه در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان پیوسته القاءمی کنند که مردم‌ در انتخابات شرکت نمی کنند و از هم اکنون انتخابات اسفندماه را […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،آیت الله سیداحمد خاتمی درنشست بصیرت دینی و انقلابی درجمع فرماندهان و سربازان مرکز تربیت و آموزش شهیدباهنر فراجا مستقر در باغین به انتخابات اسفندماه در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان پیوسته القاءمی کنند که مردم‌ در انتخابات شرکت نمی کنند و از هم اکنون انتخابات اسفندماه را تحریم کرده اند.

وی افزود: همان گونه حضور در نمازجمعه ،دفاع مقدس ‌و … یک تکلیف شرعی است ،حضور در انتخابات نیز یک ‌امر جامع است.

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه ایرانی آباد با حضور در انتخابات محقق می شود تصریح کرد:به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از ۴۰ بار مردم در پای صندوق های رای حاضر شدند و ، منتخبین خود را انتخاب کردند.

 

نماینده مردم استان کرمان درمجلس خبرگان رهبری گفت :لبیک یا حسین (ع) دو بخش دارد: یکی تولی و دیگری تبری ، که ابزار عشق به حسین با تمام وجود تولی و ابراز دشمنی با دشمنان امام حسین در کربلا جلوگاه تبری بود.

وی به اغتشاشات سال گذشته هم اشاره کرد وگفت:هدف اصلی عاملان اغتشاشات سال گذشته عبور از کل نظام و براندازی نظام بود.

امام جمعه تهران تصریح کرد:اردوگاه قرآن سوزان در سو ئد و دانمارک با اردوگاه اغتشاشات سال گذشته در ایران یکی است، آنها در آنجا قرآن سوزاند و اغتشاشات گران در ایران قرآن را به آتش کشیدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*