اعزام پارادوومیدانی با ۵۶ ورزشکار به هانگژو

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین با اشاره به رکوردشکنی‌های صورت گرفته در مسابقات دوومیدانی مسابقات قهرمانی کشور گفت: از میان شرکت‌کنندگان این مسابقات ۱۸ خانم و ۳۸ آقا به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اعزام می‌شوند.
کد خبر: 41524
زمان انتشار: 14 مه 2023 - 13:27 ب.ظ -
161 بازدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،️️️️️سیدمحمد شروین اسبقیان با اشاره به برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور به میزبانی ایران با حضور نماینده IPC گفت: این مسابقات از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب با حضور ۲۶ استان و ۹۶ شرکت‌کننده در بخش بانوان و ۳۱ استان و۱۷۷ شرکت‌کننده در بخش آقایان برگزار شد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین با تاکید بر این‌که الناز دارابیان در بخش پرتاب دیسک با ثبت رکورد ۱۴.۶۵ صدم‌مترمربع موفق به شکست رکورد آسیا شد، بیان کرد: در نهایت تیم‌های اصفهان، تهران الف و خوزستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی مسابقات را کسب کردند که ۱۸ نفر از شرکت‌کنندگان این مسابقات در بخش بانوان به مسابقات پاراآسیایی هانگژو اعزام می‌شوند.

وی افزود: امان‌الله پاپی در ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۷ با ثبت رکورد ۵۱.۸۵ صدم مترمربع و عرفان رضایی با ثبت رکورد ۲۸.۰۶ در ماده پرتاب نیزه کلاس F۳۳ موفق به شکست رکورد آسیا و جهان شدند و میلاد رمضانی در دو ۴۰۰ متر سرعت با ثبت رکورد ۴۹.۰۷ صدم ثانیه رکورد آسیا را بهبود بخشید.

اسبقیان در ادامه بیان کرد: در نهایت استان‌های فارس، خوزستان و آذربایجان‌شرقی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور را کسب کردند که از این میان ۳۸ ورزشکار به‌طور قطعی به بازی‌های پاراآسیایی اعزام خواهند شد و اعزام ۶ ورزشکار دیگر که دارنده رکوردهای گروهی هستند، درحال بررسی است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در تیرماه اظهار داشت: این مسابقات در پاریس برگزار می‌شود که تیم دوومیدانی بانوان و آقایان با ترکیب ۱۳ ورزشکار به همراه بهمن رضایی به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی و مربیان به این مسابقات اعزام خواهند شد، همچنین در رشته تیراندازی، بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، دوومیدانی، بوچیا و وزنه‌برداری(در بخش بانوان و آقایان) و شنا (در بخش آقایان) بازی‌های پاراآسیایی هانگژو حضور خواهیم داشت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *