پژمانفر خبر داد؛

فهرست ۱۰۰ نفره ابر بدهکاران مالیاتی روی میز کمیسیون اصل ۹۰

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: پرونده ۱۰۰ شخصیت حقوقی و حقیقی که بیشترین معوقات مالیاتی را دارند در اختیار کمیسیون قرار گرفته است و قرار است لیستی نیز به تفکیک هر استان توسط وزارت اقتصاد تهیه شود.
کد خبر: 41451
زمان انتشار: 9 مه 2023 - 12:16 ب.ظ -
687 بازدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،️️️️️نصراله پژمان فر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در خصوص جلسه امروز کمیسیون به منظور بررسی پرونده ابر بدهکاران مالیاتی و راهکار‌های وصول درامد‌های مالیاتی پیش بینی شده در کشور، گفت: جلسه با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی و مقامات ارشد سازمان امور مالیاتی و همچنین سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد و ما برنامه‌ای از سازمان امور مالیاتی برای وصول معوقات مالیاتی خواستیم.

وی افزود: پیشتر ما فهرستی شامل صد نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی که بیشترین معوقات مالیاتی را دارند، دریافت کرده و رقم آن را در اختیار داریم که از وزیر اقتصاد چگونگی وصول این معوقات را پیگیری کردیم. همچنین تأکید شد که وزارت اقتصاد به گونه‌ای برنامه ریزی کند که معوقات بانکی و فرار مالیاتی دیگر افزایش نیابد.
پژمانفر تصریح کرد: مقرر شد وزارت امور اقتصاد به صورت استانی گزارشی مدونی از بیشترین بدهکاران مالیاتی را به کمیسیون تقدیم کرده و به صورت دقیق مشخص کند که چه میزان از این بدهی‌ها قابل وصول است و با همکاری کمیسیون مبالغی به بیت المال بازگردد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *