- ۱۰ هزار و ۹۴ واحد مسکونی نیروهای مسلح واگذار شد
- مرگ حدود پنج هزار نفر در تصادفات نوروز ۵ سال اخیر
- اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۸ فروردین در کشور
- امکان پیگیری آرای دادگاه محاکمه منافقین در مجامع بینالمللی
- تایید صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه
- حمایت مالی و حقوقی دولت از هنرمندان
- کلاهبرداری با برداشت غیرمجاز از کالابرگ الکترونیکی
- برنامه بانک مرکزی برای تورم نقطهای ۲۰ درصد در ۱۴۰۳
- رزمایش مرکب کمربند دریایی ۲۰۲۴ پایان یافت
- ایران هیئت حقیقت یاب حقوق بشر را به رسمیت نمیشناسد
ساکت، عضو کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،️️️️️بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به عنوان عضو کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد. ساکت با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مدت ۴ سال در دوره ۲۰۲۳-۲۰۲۷ عضویت کمیته بازاریابی این کنفدراسیون را به دست آورد.
در همین رابطه داتو ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامهای به نمایندگی از شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و اعضای کمیته اجرایی انتصاب ایشان را در کمیته بازاریابی AFC تبریک گفته است.
گفتنی است؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا به گسترش حوزه های گوناگون فوتبال در سطح قاره آسیا توجه ویژه داشته که یکی از حوزههای مهم، مسئله بازاریابی و فعالیتهای اقتصادی است و کمیته بازاریابی به عنوان بدنه مشورتی کمیته اجرایی AFC میباشد.
کمیته بازاریابی AFC یکی از ۱۵ کمیته دائمی AFC است که شامل ۱۴ عضو از کشورهای ایران، کره جنوبی، چین، امارات، ژاپن، قطر، عربستان، عمان، لبنان، کویت، هند، گوام، بنگلادش و بوتان است.