- مصوبه جدید دولت برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان
- برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
- مبالغ جرایم رانندگی بهروزرسانی شد
- بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد
- به زودی، تحقق دستور رهبر انقلاب در دولت سیزدهم
- بزرگترین نسلکشی با حمایت آمریکا در غزه شکل گرفته است
- حجم آب دریاچه به بیش از ۱.۷ میلیارد مترمکعب رسید
- آمار جان باختگان حوادث نوروزی به ۳۲۱ مورد رسید
- قدردانی فرماندهان کل ارتش و سپاه از عنایت ویژه فرمانده معظم کل قوا
- روز قدس باید به زلزله سیاسی علیه صهیونیستها تبدیل شود
ساکت، عضو کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،️️️️️بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به عنوان عضو کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد. ساکت با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مدت ۴ سال در دوره ۲۰۲۳-۲۰۲۷ عضویت کمیته بازاریابی این کنفدراسیون را به دست آورد.
در همین رابطه داتو ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامهای به نمایندگی از شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و اعضای کمیته اجرایی انتصاب ایشان را در کمیته بازاریابی AFC تبریک گفته است.
گفتنی است؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا به گسترش حوزه های گوناگون فوتبال در سطح قاره آسیا توجه ویژه داشته که یکی از حوزههای مهم، مسئله بازاریابی و فعالیتهای اقتصادی است و کمیته بازاریابی به عنوان بدنه مشورتی کمیته اجرایی AFC میباشد.
کمیته بازاریابی AFC یکی از ۱۵ کمیته دائمی AFC است که شامل ۱۴ عضو از کشورهای ایران، کره جنوبی، چین، امارات، ژاپن، قطر، عربستان، عمان، لبنان، کویت، هند، گوام، بنگلادش و بوتان است.