- حضور باشگاه شایان جنوب در مسابقات بین المللی بسکتبال 3×3 جام مسکو روسیه
- قالیباف بار دیگر رئیس مجلس شد
- امضای ۱۱ سند همکاری میان ایران و اندونزی
- ۷۵ درصد قانونی فعلی انتخابات مجلس اصلاح شد
- قالیباف: برنامه هفتم، نقطه عطفی در شرایط فعلی کشور است
- تعیین شعبه ویژه برای رسیدگی به پروندههای سرقت در تهران
- استقبال ایران از سرمایه گذاران طرحهای ریلی و بندری
- متروی اهواز در ریل اختلافات
- تأکید رئیس جمهور بر پیگیری پرونده ترور شهیدان سلیمانی و المهندس
- فهرست ۱۰۰ نفره ابر بدهکاران مالیاتی روی میز کمیسیون اصل ۹۰
ساکت، عضو کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،️️️️️بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به عنوان عضو کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد. ساکت با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مدت ۴ سال در دوره ۲۰۲۳-۲۰۲۷ عضویت کمیته بازاریابی این کنفدراسیون را به دست آورد.
در همین رابطه داتو ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامهای به نمایندگی از شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و اعضای کمیته اجرایی انتصاب ایشان را در کمیته بازاریابی AFC تبریک گفته است.
گفتنی است؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا به گسترش حوزه های گوناگون فوتبال در سطح قاره آسیا توجه ویژه داشته که یکی از حوزههای مهم، مسئله بازاریابی و فعالیتهای اقتصادی است و کمیته بازاریابی به عنوان بدنه مشورتی کمیته اجرایی AFC میباشد.
کمیته بازاریابی AFC یکی از ۱۵ کمیته دائمی AFC است که شامل ۱۴ عضو از کشورهای ایران، کره جنوبی، چین، امارات، ژاپن، قطر، عربستان، عمان، لبنان، کویت، هند، گوام، بنگلادش و بوتان است.