کاهش چشمگیر مراجعان کرونایی به بیمارستان‌ها

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: در حال حاضر شاهد کاهش چشمگیر مراجعان سرپایی و بستری به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران در زمینه ابتلا به بیماری کرونا هستیم.
کد خبر: 41394
زمان انتشار: 7 مه 2023 - 15:43 ب.ظ -
145 بازدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،️️️️️دکتر علیرضا زالی بیان کرد: در طول یک ماه به صورت فزاینده‌ای در بخش سرپایی و بستری مجموع آمار کرونا رو به کاهش بوده است.

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: توصیه متخصصان این است که افرادی که از شروع بیماری کرونا تا به این لحظه سه دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند با توجه به کاهش سطح ایمنی بدنشان، دُز چهارم را تلقیح کنند.
 دکتر زالی اضافه کرد: افراد در معرض خطر، بیماران زمینه ای، سالمندان و به ویژه بیماران مبتلا به سرطان و دیابت باید به تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا بعد از گذشت شش ماه از نوبت تلقیح قبلی اقدام کنند.
 فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: اکنون یک سبد متنوع واکسن کرونا در مراکز بهداشتی و آمادگی برای واکسیناسیون مردم وجود دارد. مردم باید همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی مانند زدن ماسک و تزریق نوبت یاد آور واکسن کرونا را به طور دقیق رعایت کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *