انفجار شدید در ساختمان قدیمی خیابان شهسوار شمالی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان قدیمی خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰ نفر توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.
کد خبر: 41190
زمان انتشار: 10 آوریل 2023 - 12:44 ب.ظ -
244 بازدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،️️️️️جلال ملکی گفت: ساعت ۲۲:۲۸ شب گذشته یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان قدیمی دو طبقه واقع در خیابان ابوذر، خیابان شهسوار شمالی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در این ساختمان انفجار شدیدی رخ داد؛ به‌طوری‌که شیشه‌های ساختمان‌های اطراف شکست و چند خودرو دچار خسارت شده بودند.

وی اظهار کرد: تقریباً نیمی از این ساختمان تخریب شده بود. آتش‌نشانان در همان ابتدای عملیات، شش نفر شامل سه آقا، دو خانم و یک نوزاد را که تقریباً زیر آوار محبوس شده بودند را نجات دادند.

ملکی خاطرنشان کرد: هر شش نفر دچار مصدومیت شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: چهار نفر خانم که در قسمت باقی مانده ساختمان حضور داشتند که آتش‌نشانان با استفاده از نردبان دستی این نفرات را به سلامت به سطح زمین انتقال دادند.

وی تصریح کرد: تا به این لحظه ۱۰ نفر خارج شدند که شش نفر دچار مصدومیت شده بودند. با توجه به اینکه حجم زیادی از آواز در کوچه کناری ریخته و مسیر را تقریباً مسدود کرده، همکاران در حال جستجو هستند که اگر شخصی زیر آوار گرفتار شده باشد، سریعاً به او دسترسی پیدا کنند.

ملکی با اشاره به حضور نیرو‌های دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری، اورژانس و پلیس در محل حادثه عنوان کرد: بررسی‌های اولیه حاکی از این است که به‌دلیل نشت گاز و ایجاد یک جرقه این حادثه به‌وقوع پیوسته است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *