وزیر بهداشت:

ایران تنها کشور منطقه مدیترانه شرقی با تولید ۶ نوع واکسن

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران از موفق‌ترین کشورها در موضوع کنترل کروناست به طوری که ما تنها کشور در مدیترانه شرقی هستیم که ۶ نوع واکسن تولید می کنیم.
کد خبر: 40430
زمان انتشار: 11 مارس 2023 - 20:25 ب.ظ -
211 بازدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر،روز شنبه در بازدید از طرح های حوزه بهداشت و درمان شهرستان داراب افزود : علاوه براین تمام درمانهای پیشرفته کرونا را انجام می دهیم و در این راه۳۰۰شهید مدافع سلامت تقدیم شده است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: امسال با همکاری مجلس بیمه همگانی را اجرایی کردیم به طوری که ۶ میلیون نفر با ۶۰هزار میلیارد ریال بیمه شدند.

وی ادامه داد :علاوه براین صندوق بیماریهای خاص هم با ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار تشکیل شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه پس از بازدید از بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب، از پروژه در حال ساخت بیمارستان حضرت امام علی(ع) این شهرستان بازدید کرد و میزان پیشرفت این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

دکتر عین اللهی در خصوص پروژه در حال ساخت بیمارستان حضرت امام علی(ع)، گفت: عملیات ساخت این پروژه ۱۶۰ تخت خوابی از سال ۹۰ آغاز شده که خوشبختانه در سال های اخیر پیشرفت بهتری داشته که در حال حاضر به حدود ۵۳ درصد رسیده است.

او با بیان اینکه در سفر اخیر رییس جمهور به استان فارس، حدود ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت این پروژه تخصیص یافته که بخشی از آن تامین شده است، افزود: امیدواریم با پیگیری انجام شده مابقی اعتبار این پروژه نیز تامین شود که در سال آینده شاهد افتتاح این پروژه پیشرفته باشیم که این امر باعث ارتقای خدمات درمانی می شود.

همچنین وزیر بهداشت به همراه مسوولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مرکز درمان بستر در حال ساخت جنت شهر نیز بازدید کرد.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری مرکز استان فارس واقع شده است

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *