زائران در آستانه اربعین از مراجعت به مرز‌ها خودداری کنند

فرمانده کل انتظامی کشور به زائران حسینی توصیه کرد: در آستانه اربعین با توجه به موج سنگین بازگشت زائران اباعبدالله الحسین (ع) و سیاست مرزی عراق از مراجعه به مرز‌ها به خصوص مهران و شلمچه برای خروج از کشور خودداری کنند.
کد خبر: 31431
زمان انتشار: 16 سپتامبر 2022 - 20:37 ب.ظ -
116 بازدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر: سردار حسین اشتری در ارتباط ویدئوکنفرانسی با قرارگاه‌های اربعین فراجا در سراسر کشور گفت: با توجه به سیاست مرزی عراق در آستانه اربعین حسینی، زائران ایرانی از مراجعت به مرز‌ها خودداری کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در حال حاضر تردد در محور‌های مواصلاتی منتهی به مرز‌های شش گانه سنگین، اما روان گزارش شده است، گفت: به زائران توصیه می‌شود که زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و با خستگی و خواب آلودگی حرکت نکنند و در نزدیک‌ترین مکان، استراحت کرده تا از خطرات جاده‌ها در امان باشند و به سلامت به مقصد برسند.

ارشدترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: تمام یگان‌های دخیل در این ماموریت عظیم اربعین حسینی جهت تسهیل تردد زائران، حفظ نظم و امنیت و خدمات رسانی بهینه به عاشقان حسینی ضمن استفاده از سامانه‌های کنترل هوشمند تا برگشت کامل زائران اربعین در محل ماموریت خود با تمام توان حضور داشته باشند.

گفتنی است، سردار اشتری در این ارتباط ویدئو کنفرانسی آخرین وضعیت مرز‌ها را بررسی و تمهیدات و تدابیر لازم را به قرارگاه‌های اربعین فراجا در سراسر کشور ابلاغ کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *