مهر تمدید پلیس بر گذرنامه زائران اربعین

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران: بر گذرنامه‌هایی که از اول شهریور ۱۳۹۱ صادر شده و تمدید مجدد نداشته، مهر تمدید می‌زنیم.  
کد خبر: 28304
زمان انتشار: 24 آگوست 2022 - 21:57 ب.ظ -
198 بازدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر؛ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: بر گذرنامه هایی که از اول شهریور ۱۳۹۱ صادر شده و تمدید مجدد نداشته، مهر تمدید می زنیم. 

سردار اشتری در ادامه با اشاره به مدت اعتبار این گذرنامه ها افزود: پس از تمدید این گذرنامه به مدت ۶ ماه در مقطع زمانی اربعین اعتبار دارد و برگ گذر موقت هم برای صدور گذرنامه مورد قبول است.

وی افزود: زائرین برای تمدید گذرنامه خود به مراگز پلیس گذرنامه در استان ها و شهرستان ها مراجعه کنند چرا که این امر در مرز انجام نخواهد شد. زمان صدور برگ موقت گذرنامه هم توسط پلیس گذرنامه اعلام می شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد:  مثل سنوات قبل از کرونا با همکاری خوبی که زائران با پلیس دارند سفر خوبی را مردم خوب کشورمان تجربه کنند.

سردار اشتری  گفت: استان مرکزی در بحث انتظامی بخصوص در سه سال اخیر که آقای سردار مفخمی شهرستانی اینجا بودند، استانی موفق در حوزه امنیتی و انتظامی بود. عملکرد نیروی انتظامی در استان مرکزی خوب و رضایتمندانه است.

وی افزود: این استان در همه شاخص های انتظامی، از جمله مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ورود سلاح غیرمجاز و دیگر حوزه ها، با همتی که همه مسئولین استان و استاندار داشتند توفیقات خوبی را در استان مرکزی داشته ایم.
سردار اشتری گفت: استان مرکزی یکی از استان‌های امن و آرامی است که با همکاری که مردم و مسئولان وضعیت بسیار خوبی ترسیم می شود.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران  گفت: کسانی که ممنوع الخروج هستند و غیبت نظام وظیفه دارند نمی‌توانند از مرز خارج شوند و برای خروج از این وضعیت و پیگیری ان باید به مراکزی که آنها را ممنوع الخروج کرده مراجعه کنند.
سردار اشتری یادآور شد: برای دانشجویان و طلاب، دانش آموزان و کسانی که در حال تحصیل هستند در سال های گذشته باید انفرادی مراجعه می کردند و در مراکز خاص وثیقه می‌گذاشتند این مراحل برداشته شده و همین مقدار که طلاب توسط حوزه علمیه قم، دانشجویان توسط وزارت علوم و یا خود دانشگاه‌ها فهرستی به دست نیروی انتظامی دهند که این افراد در حال تحصیل هستند سازمان وظیفه عمومی خروج آنها را بلامانع اعلام خواهد کرد.
وی گفت: در سال های اخیر گیت‌های خروج از مرز به ۲۰ برابر  افزایش پیدا کرده امسال هم  گیت‌ها در مرزهای جدید افزایش پیدا کرده است و سعی ما این است که تأخیری در تردد زائران انجام نشود البته نگرانی ما از امکانات پذیرش طرف عراقی است که امیدواریم این وضعیت هم سامان داشته باشد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *