معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

نیروی انسانی رکن اساسی پیشرفت و تعالی هر سازمانی است

امیر دریادار سیاری گفت: هر پژ‌وهشی که می‌خواهد اثرگذار باشد قطعا باید مرز‌های دانش را بشکند تا بتواند موجب تحول شود.
کد خبر: 26687
زمان انتشار: 14 آگوست 2022 - 15:59 ب.ظ -
129 بازدید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر ، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در سومین جشنواره دانش و پژوهش امام علی (ع) ارتش اظهار داشت: نیروی انسانی رکن اساسی پیشرفت و تعالی در هر سازمانی است که می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند.

وی ادامه داد: دنیا، دنیای تحول است و اگر ما در خودمان تحول به‌وجود نیاوریم، دچار غافلگیری راهبردی می‌شویم. آنچه باعث تحول در سازمان می‌شود، نیروی انسانی کیفی است که باعث جلوگیری از غافلگیری راهبردی می‌شود. در اولین بُعد بیانیه گام دوم انقلاب نیز بحث علم و پژوهش به میان آمده است که نقشه راه ما را مشخص می‌کند.
وی افزود : هر پژ‌وهشی که می‌خواهد اثرگذار باشد قطعا باید مرز‌های دانش را بشکند تا بتواند موجب تحول شود. تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این رابطه، این است که ما باید راه میانبر را برویم تا بتوانیم به نوآوری دست یابیم و از دشمن جلو بزنیم.
امیر دریادار سیاری عنوان کرد: اگر می‌خواهیم روی پای خود بایستیم و دنباله‌رو کسی نباشیم، باید پژوهشی انجام دهیم که مرز دانش را بشکند و ما را در مسیر تعالی قرار دهد. هر پژوهشی که بتواند حتی به اندازه یک تار مو، وابستگی ما به خارج را قطع کند، استقلال ما را تضمین می‌کند.
وی با بیان اینکه علوم انسانی می‌تواند باعث پیشرفت نیروی انسانی و در نتیجه پیشبرد صنعت شود تاکید کرد: ما باید به یافته‌های پژوهشگران علوم انسانی توجه بیشتری کنیم. در این حوزه اسناد بالادستی بسیار ارزشمندی داریم که باید به آن‌ها رجوع کنیم تا سطح دانش علوم انسانی خود را بالا ببریم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *