اضافه شدن قابلیت لایک استوری ها به اینستاگرام

اینستاگرام در آخرین بروزرسانی خود، قابلیت لایک کردن استوری ها را ارائه کرد.
کد خبر: 12126
زمان انتشار: 23 فوریه 2022 - 17:53 ب.ظ -
465 بازدید

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی سه خبر، اینستاگرام در آخرین نسخه بروزشده خود، قابلیت لایک کردن را به استوری‌ها اضافه کرده است.

البته لازم به ذکر است لایک‌ استوری اینستاگرام به صورت  (direct message) DM ارسال نمی‌شود و شما به طور ناگهانی حجم زیادی از DM را دریافت نمی‌کنید. این قابلیت یک آیکن قلب در کنار بخش ارسال و پاسخ به استوری است که با لایک کردن از سوی مخاطبان تنها یک نوتیفیکیشن برای ادمین پیج ارسال می‌شود و به صورت شمارشی نیز نخواهد بود.

این قابلیت گزینه‌ای بسیار مفید برای افزایش تعامل با استوری‌هاست همچنین ممکن است اینستاگرام سیگنال دیگری برای رتبه بندی استوری‌ها در فید شما اضافه کند. اما به صورت واضح اینستاگرام اعلام نکرده است که این قابلیت یک فاکتور رتبه بندی خواهد بود یا خیر.

در حقیقت یکی از اهداف این طرح امکان تعامل بیشتر مخاطبان با استوری‌ها و ابراز واکنش‌های مثبت و در عین حال خصوصی نگه داشتن این ارتباطات با ادمین پیج است.

بنابراین اگرچه از نظر فنی ممکن است به روزرسانی نسبتا جزئی به نظر برسد، اما می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد و باید ببینیم اینستاگرام از نتایجی که از آن به دست می‌آورد چگونه استفاده می‌کند و اینکه آیا به افزایش تعامل کاربر کمک می‌کند یا خیر.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *