یوسفی در مخالفت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی:​

بذرپاش برنامه‌ای برای ساخت یک میلیون واحد مسکن ندارد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت که مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، برنامه‌ای برای ساخت یک میلیون مسکن ندارد.
کد خبر: 37506
زمان انتشار: 7 دسامبر 2022 - 12:41 ب.ظ -
52 بازدید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر، مجتبی یوسفی عضو کمیسیون عمران در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی و به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی افزود:​ بذرپاش هیچ برنامه‌ای در زمینه حمل و نقل ندارد. کشور ۲۳۹ هزار کیلومتر راه اصلی دارد که امسال اعتبارش به ۲۰ هزار میلیارد تومان رسید و در سال بعد به ۲۱ هزار میلیارد خواهد رسید. فقط گفته می‌شود باید تأمین مالی شود، اما از کجا این اتفاق می‌خواهد رخ دهد؟
او گفت:​ قطعا آقای بذرپاش از آقای قاسمی مدیرتر نیست، اما رستم قاسمی هم نتوانست و دولت هم همراهی نکرد. هر چند رئیس جمهور ایستاد و شورای عالی مسکن را تشکیل داد، اما سیستم پولی و بانکی کشور اعتقاد دارد پرداخت تسهیلات و منابع مالی حوزه مسکن تورم‌زاست.عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:​ گفته می‌شود وزیر پیشنهادی در عرصه مدیریتی موفق است، اما در همانجا که موفق بودید، بمانید و به مردم خدمت کنید.

مجتبی یوسفی ادامه داد:​ باید شاخص‌های تخصص، ​ تجربه و برنامه وزیر پیشنهادی بررسی شود؛ ​ با توجه به اینکه یک میلیون مهندس و فعال در حوزه راه و شهرسازی، حمل و نقل و کریدور‌های بین المللی فعالیت می‌کنند، ​ آیا یک نفر نبود که به مجلس معرفی شود؟

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *