برخورد شدید کامیون با سواری چانگان در بزرگراه نیایش

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید کامیون حامل بار با سواری چانگان در مسیر بزرگراه نیایش و فوت راننده و سرنشین کامیون در این حادثه خبر داد.
کد خبر: 28801
زمان انتشار: 28 آگوست 2022 - 11:13 ق.ظ -
427 بازدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سه خبر، سرهنگ احسان مومنی، ضمن بیان این خبر گفت: به گفته شاهدان عینی حاضر در محل حادثه، در ساعت ۲۳:۳۵ شب گذشته، در مسیر بزرگراه نیایش به غرب روی پل چمران، یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل بار سیمان بدلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده، با جدول کنار بزرگراه برخورد می‌نماید.

وی ادامه داد: این وضعیت به طول ۱۰ متر ادامه پیدا کرده و سپس این کامیون با پایه پل تبلیغاتی به شدت برخورد و از مسیر و راه منحرف می‌گردد و در همین حین با با یکدستگاه سواری چانگان که در این مسیر در حال تردد بوده برخورد و کامیون به صورت نیمه واژگون قرار می‌گیرد.
سرهنگ مومنی افزود: عوامل کارشناس پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی صحنه حادثه پرداخته و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند.
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در این حادثه متاسفانه راننده ۳۰ ساله کامیون و سرنشین ۱۵ ساله آن در محل حادثه فوت و سرنشین خانم سواری چانگان به کمک تیم‌های اورژانس بلافاصله به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.
وی ضمن ابراز تاسف از این حادثه به رانندگان توصیه کرد: رانندگان وسایل نقلیه مخصوصا خودرو‌هایی که شب هنگام مشغول فعالیت هستند، در حین رانندگی می‌بایست تمام توجه و حواس خود را به جلو و اطراف و حرکت خودرو‌ها معطوف داشته و با خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه به رانندگی ادامه ندهند و در صورت خواب آلودگی حتما در محل ایمن متوقف و پس از رفع خستگی به رانندگی ادامه داده تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *